18 Sep
18Sep

Za kreativne novine uvek ima mesta. Ako se neka pokaže veoma uspešnom, verovatno je da će je konkurencija slediti, osim ukoliko nije specifična za tu marku pa je copy-paste suviše očigledan i kontraproduktivan. Posebnim akcijama podižete publicitet, odnosno usmeravate pažnju na svoju kompaniju, delatnost, brend. To se lako postiže posredstvom poklona koji odgovara mentalitetu, smislu za humor ili već nekoj drugoj emociji vaše ciljne grupe.


Primer Sunday Sport – Da li je vaša tašta vanzemaljac?
Tabloid Sunday Sport ponudio je besplatan komplet za test pomoću kojeg su njegovi čitaoci mogli da provere da li su njihove tašte, u stvari vanzemaljci. Koja bi Vaša smela akcija bila?


Marketing u suštini i jeste najbolji kada je otvoren za nove ideje i kreativnost. Isto je i sa poklonima. Fokus na finansijama ne znači nužno i dobitak. Jednostavnije rečeno, kombinovanje kreativnosti i originalnosti je ono što danas privlači pažnju.
Pokušajte da se setite kada ste zadnji put dobili poklon da znate ko vam ga je dao, u kojoj prilici zbog čega i šta je ono što vam je najvažnije u vezi tog poklona. Za svaki koji pamtite utkana je neka emocija, a emociju izaziva kreativnost onoga ko poklanja.
Biti kreativan, najpre znači biti stvaralački nastrojen. 

Ono što usko stoji uz pojam kreativnosti, jeste i biti originalan. A kako izgleda to u praksi? Originalnost se ogleda u tome koliko je neko uneo sebe u rad, prezentaciju ličnosti, a pritom nije zavisio od ideja i pristupa koje su drugi već upotrebili. 

A doza kreativnosti se može primeniti i na svakodnevna uobičajena rešenja. Kako? 

Pozovite nas i zakažite sastanak da zajednički kreiramo Vašu originalnost.